Символ віри

Церква Голгофи – громада віруючих в Ісуса Христа. Наше найперше бажання – пізнавати Христа і змінюватися у Його образ силою Духа Святого. Ми не деномінаційна церква, проте підтримуємо стосунки з різними деномінаціями; ми проти надмірної уваги до тих доктринальних відмінностей, що призводить до поділу у Тілі Христовім.

Ми віримо, що підставою для істинного християнського спілкування є Христова любов агапе, котра значно більша за відмінності між нами і без котрої ми не маємо права називатися християнами.

Ми віримо, що поклоніння Богу має бути духовним і натхненним. Тому нам слід залишатися гнучкими і чутливими до ведіння Духа Святого; значну увагу у прославленні ми приділяємо музиці.

Ми віримо, що поклоніння Богу має бути осмисленим і плідним. Тому на служіннях наголошуємо на важливості досліджувати Слово Боже; ми вважаємо прояв Його любові у нашому житті найкращим засвідченням справжнього поклоніння.

Ми віримо в усі базові доктрини історичного християнства.

Ми віримо у непогрішимість Писання, що Біблія – Старий і Новий Завіти – є натхненним, безпомилковим Словом Божим.

Ми віримо, що Бог вічно існує у Трьох окремих Особах: Отець, Син і Святий Дух.

Ми віримо у те, що Бог є особистим і верховним Творцем усього.

Ми віримо, що Ісус Христос є повністю Богом і повністю людиною, що Він народився від діви, жив безгрішним життям; своєю смертю на хресті Він забезпечив нас викуплення від гріхів; у тілі воскрес із мертвих і вознісся на небо, і є нашим вічним заступником.

Після того, як Ісус зійшов на небо, Він вилив Його Святого Духа на віруючих у Єрусалимі, сповнивши їх силою виконати Його доручення проповідувати Євангелію усьому світові, той обов’язок, який лежить і на сучасних віруючих.

Ми віримо, що усі люди відділені від Бога і несуть відповідальність за свій гріх; що спасіння, викуплення і прощення можна вільно отримати за благодаттю Ісуса Христа. Якщо людина кається у гріхах і приймає Ісуса як особистого Спасителя і Господа, віруючи, що Він може спасти, ця людина одразу ж народжується згори і стає запечатаною Духом Святим, її усі гріхи пробачаються, і вона стає дитиною Божою, яка проведе вічність з Богом.

Ми віримо, що дари Святого Духа, про які йдеться у Писанні, дійсні й у наш час, якщо використовуються у біблійних межах. Ми як віруючі маємо прагнути найкращих дарів і використовувати їх у любові на збудування Тіла Христового. Ми віримо, що любов важливіша за будь-який із дарів, і без любові використання дарів марне.

Ми віримо у те, що управління церквою має бути швидше спрощеним, ніж складною бюрократичною системою; що управління церквою має здійснюватися Святим Духом, а не людськими програмами.

Ми очікуємо на схоплення церкви до початку часу скорботи; ми віримо, що другий прихід Ісуса Христа з Його святими, щоб правити землею, буде особистим, преміленіальним та видимим. Це спонукає нас до побожного життя, щирого поклоніння, посвяченого служіння, ретельного вивчення Божого Слова, регулярних зібрань, участі у хрещенні дорослих через занурення та Святе Причастя.

Ми прагнемо навчати Слову Божому у такий спосіб, щоб вчення могло застосовуватися у житті кожної людини, направляючи її до зрілості у Христі.

Ми відкидаємо:
– Вірування у те, що справжні християни можуть бути одержимі демонами.
– "5 положень кальвінізму" (наприклад, фаталістичне кальвіністське вчення, що заперечує свободу волі; зокрема ми відкидаємо віру у часткове викуплення, але віримо, що Ісус Христос помер за всіх людей; ми відкидаємо положення про те, що не можливо опиратися привабливій благодаті, також те, що деякі люди, призначені піти до аду; ми віримо у те, що кожен, хто хоче прийти до Христа, може це зробити).
– "Позитивне сповідання" (вчення руху віри про те, що Богові можна наказувати зціляти людей або робити чудеса згідно людської волі).
– Людські пророцтва, що суперечать Писанню.
– Об’єднання біблійного вчення з гуманістичною та світською психологією та філософією.
– Надмірну увагу до духовних дарів, ознак і чудес, які базуються на особистих переживаннях і виключають Писання.

На наших служіннях ми зосереджуємося на особистих стосунках з Христом, поклонінні, молитві, навчанні Божому Слову. Наші проповіді бувають як роз’яснювальними, так і тематичними. Ми не дозволяємо голосно говорити іншими мовами під час загальних служінь, пророкувати під час вивчення Біблії, оскільки віримо, що Святий Дух не заважатиме Собі Самому. Ми проводимо особливі зібрання, де віруючі можуть використовувати ці дари Духа Святого.